Veelgestelde vragen enqûetes Triaba Nederland
1. Wat moet ik doen om aan de enqûetes mee te kunnen doen?
Het enige wat u hoeft te doen om te beginnen is het invullen van het korte aanmeldingsformulier op onze website triaba.com en klikken op 'verzenden'. Controleer vervolgens uw e-mail en zodra u een bevestigingsmail van ons ontvangen heeft klikt u op de link in deze mail. Zo eenvoudig is dat.
2. Wanneer ontvang ik mijn eerste enquête?
U ontvangt uw eerste enquête kort nadat u uw gegevens via ons aanmeldingsformulier heeft ingediend. De enquête zal worden verstuurd naar het e-mailadres dat u bij het aanmelden heeft opgegeven. Zodra u zich bij ons heeft aangemeld kunt u enquêtes ontvangen. Daarom kunt u in sommige gevallen al meteen een uitnodiging ontvangen. In het algemeen ontvangt u uw eerste enquête echter binnen twee of drie weken. Dit hangt af van uw profiel informatie en de actuele enqûetes.
3. Wat stuurt het Triaba Panel precies naar mij?
Het Triaba Panel stuurt u per e-mail uitnodigingen aan enquêtes tegen compensatie.
4. Hoeveel geld kan ik verdienen met het invullen van enquêtes?
De compensatie voor het invullen van een enquête hangt af van de lengte van de enquête en van het bedrijf dat deze heeft vormgegeven. In de meeste gevallen geldt dathoe langer de enquête is, hoe groter de beloning. In het algemeen varieert dit bedrag van € 0,5 - € 4,0 voor elke enquête die u volledig heeft ingevuld.
5. Hoe krijg ik betaald en door wie?
U krijgt betaald door Syno International via uw Paypal account.
6. Hoeveel onderzoeken krijg ik per maand?
Dit kan variëren afhankelijk van uw profiel (dwz uw geslacht, uw locatie, etc) en de behoeften van onze klanten.
7. Wat moet ik doen als ik niet langer lid wil zijn van het panel?
U kunt zich op elk moment uitschrijven uit Triaba Panel. Onderaan elke e-mail die u van ons ontvangt is een "unsubscribe" optie. Door hierop te klikken en onze aanwijzingen te volgen zult u in het vervolg geen e-mails meer van ons ontvangen.
8. Moet ik in Nederland oder België wonen om lid te worden van het Triaba?
Ja. Maar we hebben ook panels in andere landen. Momenteel hebben wij panels in Noorwegen, Zweden, Denemarken, USA, Canada, UK, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Finland, India, Zuid-Afrika, Australië. We zijn nog bezig met het openen van panels in andere landen. Dus controleer regelmatig onze website om te weten wanneer er ook in het land waar u woont een Triaba panel is.
9. Hoeveel kost het om lid te zijn?
Niks. Onze service is geheel gratis en wij zullen u op geen enkele manier om geld vragen.
10. Als ik op de link naar de enquête klik, krijg ik een mededeling dat het onderzoek al is gesloten / dat mijn quotum vol is, waarom?
Als u een mededeling krijgt dat de enquête gesloten is betekent dit dat een van het volgende zich heeft voorgedaan: - Het onderzoek is afgerond. Normaal zijn enquêtes 2-7 dagen actief. - Het gewenste aantal antwoorden is reeds verzameld voor dit onderzoek. - Sommige enquêtes sluiten automatisch bij inactiviteit, meestal na 10-15 minuten. - De mededeling dat uw quotum al vol is betekent dat alle antwoorden van uw specifieke doelgroep al zijn verzameld.
11. Ik wil meer enquêtes ontvangen en meer geld te verdienen.
Hoe specifieker u bent bij het invullen van uw profiel bij inschrijving, deste groter is de kans dat u meer uitnodigingen ontvangt. Bij de registratie vragen wij ook hoe vaak u wenst deel te nemen. Wij streven ernaar om u het gewenste aantal enquêtes aan te bieden.
12. Kan ik mijn vrienden uitnodigen om mee te doen?
13. Kunnen beloningen per cheque worden uitbetaald?
Nee, alle betalingen gaan via Paypal. Dit is een efficiënt systeem dat op grote schaal wordt gebruikt en helpt ons de administratiekosten lager te houden en onze panelleden snel en gemakkelijk te kunnen betalen.
14. Triaba Panel op Facebook - kan ik meedoen?
Ja natuurlijk.
15. Foutmelding 'Ongeldig e-mailadres'
Als u de foutmelding 'Ongeldig e-mailadres' krijgt, herkent Triaba uw gebruikersnaam of uw e-mailadres niet.
Veelvoorkomende redenen waarom u deze foutmelding krijgt
- Er staat een spatie in uw gebruikersnaam of uw e-mailadres.
- Dit gebeurt meestal als u probeert in te loggen met uw naam in plaats van uw gebruikersnaam/e-mailadres.
- Het adres bevat meerdere@-tekens.
- Het adres bevat ongeldige tekens, zoals haakjes, dubbelepunten, puntkomma's, enzovoort.
- U heeft per ongeluk@gmailof@yahooopgegeven in plaats van@gmail.comof@yahoo.com.
Uw browser vernieuwen
Als u vrij zeker bent dat u uw gebruikersnaam of e-mailadres correct heeft opgegeven, vernieuwt u de inlogpagina in uw browser en geeft u uw gebruikersnaam of e-mailadres opnieuw op.
Cookies inschakelen
U moet cookies inschakelen om uw Triaba-account te gebruiken.
Google Chrome
- Selecteer Meer Instellingen in de browserwerkbalk.
- Selecteer onderaan de pagina de optie Geavanceerd .
- Selecteer bij 'Privacy en beveiliging' de optie Instellingen voor content .
- Selecteer Cookies .
- Schakel Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen in.
iOS Safari
- Tik op uw telefoon op Instellingen .
- Tik op Safari Blokkeer cookies Sta altijd toe .
- Wacht vijf minuten voordat u de app opent.
Andere browsers
Bekijk de hulpbronnen van uw browser.
Als u cookies heeft ingeschakeld in uw browser, maar er nog steeds een foutmelding wordt weergegeven, opent u een nieuw venster in uw browser of sluit u andere tabbladen in de browser.
Als u nog steeds problemen ondervindt, wist u het cachegeheugen en de cookies.
Cachegeheugen wissen en cookies verwijderen
Met cookies (bestanden die worden gemaakt door websites die u heeft bezocht) en het cachegeheugen van uw browser (dat ervoor zorgt dat pagina's sneller worden geladen) kunt u gemakkelijker browsen op internet.
Als u het cachegeheugen van uw browser wist en de cookies verwijdert, worden website-instellingen (zoals gebruikersnamen en wachtwoorden) verwijderd en kunnen sommige sites wat langzamer zijn, omdat alle afbeeldingen opnieuw moeten worden geladen.
In Google Chrome
- Open Chrome op uw computer.
- Klik op de browserwerkbalk op Meer Meer hulpprogramma's Browsegegevens wissen .
- Vink in het vak 'Browsegegevens wissen' de selectievakjes voor Cookies en sitegegevens en Gecachte afbeeldingen en bestanden aan.
- Gebruik het menu bovenaan om de hoeveelheid gegevens te selecteren die u wilt verwijderen. Kies het eerste gebruik om alles te verwijderen.
- Klik op Browsegegevens wissen .
In andere browsers
Bekijk en volg de instructies van de browserontwikkelaar:
- Windows Internet Explorer
- Mozilla Firefox
- Apple Safari
- Opera
Als webpagina's niet correct worden weergegeven, kunt u de incognito- of privénavigatiemodus van uw browser gebruiken om na te gaan of het probleem door iets anders dan het cachegeheugen of cookies wordt veroorzaakt.
Uw privacyinstellingen wijzigen
Als u problemen ondervindt bij het krijgen van toegang tot uw account, probeert u uw privacyinstellingen te wijzigen.
Uw browser controleren
Als u de privacyinstellingen van uw browser heeft ingesteld op Hoog, voegt u https://www.triaba.nl en www.synoint.com toe aan de lijst met toegestane sites in uw browser.
Meer informatie over het controleren of wijzigen van de privacyinstellingen van uw browser:
- Chrome
- Firefox
- Internet Explorer
Controleren op beveiligingsprogramma's
Als u een firewall, proxy of antivirusprogramma gebruikt om uw computer beter te beveiligen, schakelt u het programma tijdelijk uit en probeert u in te loggen bij Triaba Accounts.
Als het probleem hierdoor wordt verholpen, zorgt het beveiligingsprogramma er mogelijk voor dat u uw Triaba-account niet kunt gebruiken. Neem contact op met het ondersteuningscentrum van het programma en vraag hoe u het programma kunt gebruiken zonder de toegang tot Triaba te blokkeren.